loooooov!!!

Äntligen är det sportlov!!!  Har var en grym dag, även om jag vart sliten å trött efter gårdagen och natten. Men efter allt positivt idag så kan man inte annat än att bli pigg å glad. Började lite tungt med att kliva upp halv nio för att försöka få tag i biljetter till KISS konsert på stadion. när jag klickade in mig på ticnet kom det upp en ruta att det var kösystem och jag hade 30 min kvar. Så det var bara att gå ner å käka frukost och vänta. När jag kom upp igen var jag inne och såg att det fortfarande fanns biljetter kvar så jag klickade vidare på ståplats men när det var dags för betalning insåg ja att mitt kort inte gick att paya med. Meeeen det gjorde ju inte så mycket eftersom snälle wesslan hade vart duktig och sprungit ner till turistinformationen på nian som tydligen var ett ticnetombud, så när jag kom till skolan fick jag den trevliga nyheten att jag skulle få gå på kiss iallafall.

image158

Sen så var det inlämning av labrapporten också, grymt skönt att vara klar med det fanskapet. Efter skolan gick jag och Mr.Biljettman till tågstationen för att hämta ut mina biljetter till mönstringen. Efter det gick vi och strosade runt i lite affärer på stan. När vi båda kände oss trötta och hungriga tog vi det kloka beslutet att bege oss hem. Och här sitter jag nu å pillar på tangentbordet.

Ikväll blir det ut till farmor och imorgon blir det till mormor dit även kusinerna från Örebro kommer. Det blir sköjj det. Och vi kanske ska åka till Lager 157 och shoppa loss lite. Hoppas hoppas.

image159

Men nu är jag trött och behöver vila.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0