Hejsan hoppsan!

Det blev en ganska trevlig start på veckan. Skön dag i skolan, lite långt till lunch med kemi, fysik och tyska, men på tyskan kikade vi färdigt en film så det var en slapp lektion. Efter lunchen, som bestod av choritzo och lim, nej jag menar ju potatismos, så himla lätt att förväxla för just lim och sodexhos potatismos har väldigt mycket gemensamt. Sen efter lunchen hade vi en matte lektion och efter den var det bara engelskan kvar. Där kollade vi också på film. Last king of Scotland, närmare bestämt. En ganska vass film tycker jag som redan hade sett den en gång innan. Därför fick jag tillåtelsen av våran snälla lärare att springa iväg ner på stan och köpa semlor till mig och Pontus. Vi var ju tvungna att värma upp lite inför morgondagen. För ni vet väl att det är fettisdagen imorgon. Ska bli trevligt det. Hoppas mamma köper hem lite semlor så jag får mer än den jag kommer köpa själv. Så jäla gott med semlor, tur att man inte äter så många på ett år. Hade nog blivit en helt annan sak då. Nu får man längta tills dom kommer och det är precis så det ska vara.

Ja vi kollade iaf klart på filmen idag så vi skulle bli lediga imorgon. Skönt med bara två lektioner dårå. vet inte vilka två det är men efter dom två lektionerna och lunch ska vi iaf till filmstaden och se nån film. Sen är det slut för dagen. Blir väl runt en kl 13 och det uppskattas.

Efter skolan idag har det inte blivit så värst mycket. Slutade kvart över fyra eftersom vi stannade längre på engelskan. Sen tog jag bussen hem och åt lite mat. Efter det han jag inte så mycket mer innan det var dags att sticka till träningarna. För det var alltså dubbelträning idag. Först en timme med j-20, sen en timme med a-laget. Ganska enkelt att räkna ut hur mycket krafter jag har kvar nu. Nada null nichts.

Eftersom jag har slut på krafter måste jag gå till min säng och sussa.

Justja, höll nästan på att glömma.  Lycka till på uppkörningen imorgon Pontus!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0