Det var ju det där med Superbowl också

Ja jag kikade ju som sagt på superbowl natten till igår. Eller jag somnade ganska fort tror jag. Pappa kom in på rummet vid halv två och då hade jag tydligen sovit, sen blev det inge mer iaf. Det lilla jag såg var riktigt underhållande men det var ordentligt störande med reklam hela tiden. Det kanske var spel i två minuter sen reklam i fem minuter och sådär höll det visst på. Inget för mig helt enkelt.

Själva matchen slutade 17-14 till Giants och det var jämnt in i det sista. Patriots ledde med 14-10 med mindre än minuten kvar men Manning, som var matchens lirare lyckades hitta en pass som ledde till en touchdown. Med ca 30 sekunder kvar insåg dom flesta att hoppet var ute för Patriots, som för övrigt var obesegrade genom säsongen. Hade dom lyckats vinna hade dom blivit det första laget på 30 år att lyckas med den bedriften.

image143


Kommentarer
Postat av: Emy

Superbowl!!!!!!:)

2008-02-23 @ 00:58:53
URL: http://www.cremoso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0